söndag 9 maj 2010




Okej så, söndag. Tråkdag enligt mig! Har alltid varit liksom. Det är dagen innan måndag (haha, obvious men ni fattar :x). Det är dagen då allting måste vara klart och oftast dagen då man till exempel åker hem efter att varit någonstans under helgen osv! Eller som jag brukar kalla söndag, ångestdagen.
Men! Det finns saker man kan göra för att få en rolig söndag också, så som att kolla på film. Och jag bara tänkte lite snabbt rekommendera min favoritfilm: Paprika. (Jag har sett den en miljon gånger och tröttnar aldrig. ) Den är underbart färgsprakande och fylld av drömmar. Sen att soundtracket är något utav det bästa jag vet skadar inte heller! (Gjort av Susumu Hirasawa). Så, jag orkar inte skriva om handligen men. Alla borde verkligen se den. Okej? Okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar