onsdag 12 maj 2010

Hold my head under water

Dra iväg till Falun lite senare och se Adept live...?
Jag är dock lite skeptisk, ehe. För det ser ut som att det kommer att börja regna och jag är en pussy som helst inte vill gå ut då, pga mitt hår blir sjukt fult. Typ fluffigt, och det ser ju bara lagomt stört ut med fluffigt hår till helt platt löshår liksom... Men jag ska försöka att inte vara så tråkig, men ja...Kanske! (Sen har jag ju typ hört en halv låt med Adept men det är helt okokok!)

Fick sluta vid halv tolv idag, blev glada cheyen då. Nu är man ju ledig tills på måndag och jag... Har inte ett endaste skit planerat men det känns braaa ändå! Kan typ försöka plugga ikapp mig i de flera tusen saker som jag ligger efter med...Eh...
Sen har det öppnats en affär här i Borlänge där de säljer lite från candiedposion.se! Kollade lite snabbt igår och blev lite kär i alla söta smycken. Måste köpa :( Sen har jag köpt lösögonfransar och hoppas verkligen att mina linser kommer snart! D:
























Sen lite sådär, btw. Jag har äntligen tagit mig tid och lyssnat på Crystal Castles nya skiva. De har varit ett utav mina favoritband så mina förhoppningar var ju väldigt höga då deras förra (och första?) skiva var helt underbart awesome! ...Måste dock säga att jag blev lite besviken, faktiskt. Kanske behöver lyssna in mig lite mer men det är absolut ingenting jag hoppar av ren glädje till, dock fast det en del mysiga låtar på skivan. Den jag fastnade mest för var Baptism, helt awesome! Om alla låtar var i samma klass som den skulle skivan vara helt flawless.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar