fredag 28 maj 2010

För alla gånger som vi dansat, och sjungit med fast ingen kan.


























Hihi kom precis hem, har haft en mysig kväll. Trodde inte det, för jag är en failad och lite halvt osocial människa. Men jag träffade Josefine, Camilla och deras kompis... Sandra? Sorry om det är fel namn haha :( Men ja sen träffade man på en del andra och ahajajjaa kul! Iaf :3 Har köpt nya strumpbyxor idag, och sånna där gigantiska 'glasögon'. Haha bilden är verkligen jätteäcklig men jaja. Så ser dom ut iaf!...Tvivlar på att jag kommer använda dom in public meneeeh kul att ha! Nu vill jag på Emmaboda festivalen, ska verkligen, alltså verkligen försöka dra ihop ett gäng dit. Har ju Josefine på min sida iaf c:

1 kommentar:

  1. Sv: haha men ofta! Det är ju helt awesome <3 och jag upptäckte att det var jävligt skönt att va korthårig, den här frisyren är GALET lättskött! 8D

    Och jag älskar både strumpbyxorna och glasögonen ^^ <3

    SvaraRadera