tisdag 18 maj 2010

Något slags rekord att fly så långt bort ifrån sig själv man kan.

Alltså varför ska jag ändra mig så mycket och så ofta? För ett par veckor sen var jag väldigt inne på gyaru/gal stilen, fast i combo med massa scenegirls. Så fick jag något flux och tänkte att det vore perfekt att beställa mörka linser. För de flesta tjejer har ju det, så fint tänkte jag liksom. Men nu på senaste har jag blivit mer inne på indie och...Jag vet inte... Trashig stil? Typ wasted youth liksom, sönderiga kläder och stoora tröjor och mörka färger. Men vafan. Så fick jag inget besked om linserna så jag tänkte att, nä men jag kan väll nöja mig med hur mina ögon ser ut, liksom. Bli lite mer naturlig. Så får jag idag ett brev på posten att mina linser är framme... D: Fml, typ. Fniss. Kommer typ inte ha några pengar kvar från den här månaden, och jag tänkte ju spara till i sommar med tanke på att jag inte har något sommarjobb ;_; Aja, jag hoppas mina föräldrar känner sig generösa och typ skänker mig lite pengar om jag klipper gräsmattan etc. Buhu.



Min naturliga ögonfärg haha...Ska väll cykla iväg och hämta linserna nu :x Så får vi se hur det blir sen...

1 kommentar: