tisdag 4 maj 2010

My head is in a cloud of rain, and the world it seems so far away.

Okej så, den här dagen känns inte sådär helt jätteawesome eller hur jag ska säga. Började med att jag kom till skolan en timme för tidigt. Blev riktigt glad med tanke på att jag hade gått upp vid klockan 6, heeheeeee. :( Sen var det prov och det är ju inte heller så kul. Sen ser jag ut som en luffare och alltså, jag ska demonstrera lite snabbt:





Bild 1: Sådär ser jag ut då jag faktiskt har orkat fixa mig och har i löshår etc. (Bilden är från valborg hehe :x)
Bild 2: Sådär ser jag ut då jag inte riiiiiiiiktigt orkat fixa mig vah, bara plattat håret (ja det är ett måste) och sminkat mig.

Sen borde det vara en tredje bild på hur jag ser ut just nu, alltså skabbbbet. Men nä. LuffarN Jessika liksom <3<3<3 Det klarar man sig utan att se.

Aja men lite random blev det här inlägget.
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar