onsdag 26 maj 2010

Musik och sånt där!

Funderar på att busa lite med håret. Hur har jag dock ingen aning om! :o men något nytt skulle ju inte sitta fel direkt, ehe. Kanske slingar lite i det eller så för att bara liva upp, eller kanske gör något helt galet. Haha. Det återstår att se. :D

Tänkte typ, rekommendera lite låtar som jag tycker om ehhhhhhhhhhhhhhhheee :D

Calvin Harris - I'm not alone
(Har dock själv tjatat ut den med tanke på att jag lyssnade som en tok förra sommaren! Men det hindrar inte den från att vara helt underbar. ;3)
Cut Copy - Hearts on fire
( Alltså jaaag vill se dom på emmaboda ;_; Underbara. )
David Guetta, Kid Cudi - Memories
(Okej alltså, perfect match mellan dom? :D )
El ten eleven - Adam and Nathan totally kick ass
( Hej jag kan inte ens beskriva soundet, haha. Så annorlunda bara liksom.)
Electrelane - Saturday
( Jag brukar ha den här låten fast på huvudet lite då och då, haha. Så jävla fin!)
Jamie T - Sticks n' Stones
( Jag blir verkligen lika glad varje gång jag hör den här låten. Det liksom börjar pirra i kroppen och jag får lust att bara...Jag vet inte! Bli galen! Haha.)
Jonathan Johansson - Aldrig ensam
( Finfinfin. Fin man det där.)
Mika vs. RedOne - Kick ass
(...HAHAHA. :D ... )
The Very Best - Julia
( Typ.. Afrikanska rytmer blandade med elektro? Sjukt annorlunda och bra ;>)
Venetian Snares - Vida
( Åh ja. Seriöst en utav de bästa låtar jag någonsin hört. Låter lite magisk på något sätt! )


Sen skulle listan kunna fortsätta i en evighet men det där är några! :D Lyssna vettja.

4 kommentarer:

  1. Gör nåt galet! Själv klippte jag av det mesta av mitt eget hår igår, haha. Och jag blir också jävligt pepp av Sticks 'n' Stones ^_^

    SvaraRadera
  2. Hihi bra musik ja :D du borde lyssna på Hajlan med venetian snares, den är awesome!

    SvaraRadera