onsdag 5 maj 2010

And so this vision ends. (let this vision end)

















Hej jag hatar mitt hår. Jag ska försöka att inte klaga så mycket på den här bloggen men alltså, det blir lite mycket för mig ibland. Typ nu. Jag orkar inte, eller ja det har jag inte heller riktigt gjort de närmsta månaderna för att vara ärlig. Gått runt som ett vrak och visst att jag haft roliga och fina stunder, men allt som allt känns det mesta som har hänt så sjukt ovärt. Och trist. Jag ska sluta isolera mig varje gång jag känner mig ful. Men det är så svårt. Speciellt när det är småsaker som stör mig mest, såsom att jag aldrig kan hitta ett tillräckligt ljust foundation. När jag väl gör det ser jag ut som ett spöke. Inte mitt fel att jag är född blek okej? Eller alltså åh. Nej. I sommar, då jävlar. Jag längtar, då ska jag bara leva, helt enkelt. Och skita i allt som stör mig och trycker och alltid finns där som en baktanke. Jag ska sluta tro att alla hatar mig och tycker att jag är ful och tjock. Awesome, okej. Ingen ska få förstöra för mig. Wäwäwäwäwwwwwwääää. :D

1 kommentar:

  1. Bra inställning. Sommaren är en bra nystart tycker jag, man har lång tid att förbereda sig, göra förändringar och har mycket tid att tänka och sånt. Du är dock jättefin i mina ögon ska du veta :')

    SvaraRadera