lördag 8 maj 2010

Linser.


Jag har funderat på att beställa linser ifrån kawaiidesign ett tag nu. Anledningen till det är att det är 1-årslinser och jag har velat testa cirkellinser ett bra tag nu. Men jag är lite fundersam över vilken färg jag ska ta...Min naturliga ögonfärg är ganska ljusgrön med lite...orangea fläckar längst in och turkost längst ut. Haha låter stört men de ser typ ut så. :s Så jag har funderat på om det bästa vore att ta de gröna med tanke på att min naturliga ögonfärg är som sagt grön. De lila går bort haha, det vill jag inte ha... Fast med min erfarenhet av linser syns bara ens egen ögonfärg längst in mot pupillen, så kanske det vore bättre med de som är lite brun/gröna...? Jag vill hemskt gärna också se hur linserna ser ut på någon annan, åh! Det är svårt. Barbie black ser också sjukt fina ut med tanke på att jag vill ha mörka ögon, men de ser ju gråa ut och hur sjutton blir det på mina ögon? ._. Aja får fundera vidare, haha!

(Kontaktlinser utan styrka, som ger dig större ögon! Diametern är 14,5mm. Dom är alltså större än dina pupiller vilket ger ett intryck av att du har större ögon.
Dom täcker inte helt din egna färg. Det är viktigt att följa skötselråden som följer med! Det är 1-årslinser och dom säljes i par.)

4 kommentarer:

  1. Kolla in www.pinkyparadise.com istället, där kan du se hur dem ser ut på också, plus att det nästan är billigare, även om det inte är en svensk sida. Det är en sida som säljer koreanska linser och du vet, risplockarna kan sina grejer, haha. Det är mitt tips ^^

    Ps. Jag har flera kompisar som köper därifrån, därför jag tipsar om det. Ska också köpa inom en snar framtid och då blir det ifrån pinkyparadise. Puss!

    SvaraRadera
  2. Titta här!
    http://www.pinkyparadise.com/webshaper/store/viewProd.asp?pkProductItem=231

    Asnice juh! ^^ Ingen dyr frakt heller. Ok, nu ska jag sluta spamma :D

    SvaraRadera
  3. Hahah åh, där hade de jättemånga linser verkligen. Blir lite svårt att bestämma sig för vilka nu hahah, men tack vad söt! (och du får spamma mig hur mycket du vill, blir bara glad! <3)

    SvaraRadera
  4. Thanks for this great share. This site is a fantastic resource. Keep up the great work here at Sprint Connection! Many thanks.
    billiga kontaktlinser

    SvaraRadera