måndag 24 maj 2010

Breaking a ghost's heart





















...Ser liten ut som fan? Haha! Happ. Jag har APU just nu. Jag och Fidde är ju världens latisar så vi är på Dollarstore, orkade inte fråga någon annastans. Det var en helt OK dag, hade sååå stor lust att åka och bada! (...trots att det blåste kallt.) Om vädret fortsätter att vara fint kommer jag lätt göra det någon dag snart. ;3 Sen köpte jag pocky, haha fett japan <3 Hon i kassan sa absolut inte ett enda ord till mig, höll bara fram handen... Tror inte hon kunde prata svenska så bra o.o Nu har jag fastnat för en låt, kan inte sluta lyssna! Den heter 'Breaking a ghost's heart' och bandet heter Kamp! ...Lyssnaaa! :D Sen piggar det upp med sånna där småsaker liksom. Fick sötaste smset idag till exempel haha :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar