fredag 28 maj 2010

Emmaboda ;_;


Jag börjar snart gråta, haha. Fyfan, jag har lyssnat igenom de mesta band som ska dit. Alltså. I princip ALLA är bra. Och biljetten är ju billig, typ. 945 kr, inklusive camping (tror jag...?) Och festivalen är i tre dagar i slutet av juli, liksom perfekt. Men! Det tar mellan 6-11 timmar att åka dit. Tåg eller bussbiljetten skulle bli ca 1000 kr sammanlagt. Sen även om det funkar och vi lyckas dra ihop ett litet gäng... Vad fan ska man säga till sina föräldrar? ' Hej, jag och ett gäng tjejer. Alla är typ 93or. Ska åka ner till småland (eller var fan det ligger) och sen campa och sådär men det är väll helt okej eller????'

För i helvete. Jag måste dit. Förra sommaren var jag på way out west, som var i gbg. Hur helvete lyckades jag övertala mina föräldrar att jag skulle få åka dit? ..........HM :( MÅSTE! blir ledsen tjej annars... ;_;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar