lördag 12 juni 2010

walk in the dark

Hihu ny design, den här ser mer ut som mig...Eller något.

Vaknade på det sämsta sättet ever. Med världens jävla smärta i magen. Låg och vred och vände på mig och helt plötsligt höll jag på att spy, så jag låg och det kändes verkligen som att jag skulle göra det. Sen tänkte jag att 'ok bäst att jag inte reser mig upp, för då kommer jag att svimma' (har gjort det förut.) Gissa vad som händer? Jag s-v-i-m-m-a-r i min jävla säng!? Är det ens möjligt? D: Vaknar upp efter en blackout eller jag vet inte vad och undrar vad som hänt. Sen händer det igen och min mage fortsätter att göra ont och det svartnar för ögonen och åh fyfan. Men sen efter ett tag gick det som tur var över. Abubu tänker tycka synd om mig själv resten av den här dagen. ): Fast det är mysigt och regnar så jag vill gå ut och gå eller något, hah.

2 kommentarer: