tisdag 8 juni 2010

Så jävla ocoolt

Har kommit fram till en sak som är så inte okej. Det är såhär atteh, tror jag helt seriöst börjar bli tjock :--D Eller alltså, haha. Kläder sitter fult som fan på mig, och jag fattar inte. Gick hela februari utan att äta onyttigheter, så som: godis, chips, läsk, marmelad, juice, saft, ketchup, ljust bröd, snabbmat etc. Sen bara försvann all min motivation, men seriöst. Den månaden tappade jag några cm i midjan och det var ju bara en enda månad. Jag vill hitta tillbaka till det haha, måste bara få ett wake up call på något sätt. Typ nu. Men jag vet att det inte är OK att bara utesluta allt sött, det funkar ett tag men sen faller man tillbaka i samma gamla vanor och går upp till och med mer än vad man vägde innan :))) puss. Just därför borde jag börja träna. Och i sommar måste jag ;_; Ska börja nästa måndag, så har jag hela lovet på mig att slimma ner mig till en mindre elefantstorlek. För det här är seriöst inte okej :@@@@@@@

1 kommentar:

  1. jag tycker du är sjukt fin som du är, men jag vet ju precis hur det känns. man ba vartfan kom de här valken ifrån? sen ba stannaren där fast man försöker remova den. :@ men som sagt, tycker du är fin precis som du är. önskar ju jag såg ut som dig >:

    SvaraRadera