lördag 12 juni 2010

Hjärta


















































































































Det borde kanske vara något som jag har tröttnat på eller växt ifrån nu. Men ärligt talat så finns det få saker som jag tycker är finare än att ha håret rosa. Allt ifrån lite slingor, till pastellrosa till skrikrosa. Det är så fint och jag är riktigt sugen faktiskt. Har bestämt mig för att, när jag väl tröttnar på det blonda ska jag färga heeela håret rosa. Åh så fint. Tror jag snart ska gå upp och färga i lite slingor.

( Lite sådär random bilder från tumblr btw, allt ifrån lady gaga till audrey kitching.)

2 kommentarer:

  1. Rosa hår kan vara förjäkla snyggt, håller med! :) Go for it.

    SvaraRadera
  2. KLART DU SKA FÄRGA HELA ROSA! waow snyggis

    SvaraRadera