tisdag 1 juni 2010

Fru Campino ♥












Alltså, det är sällan jag blir glad av att logga in på bdn.But this made my freakin' day ♥

'Jessika Lamminen ♥
du är bättre än chokladtårtor och vin. jag älskar dig jordgubben!

There is a world of dreams and reverie
Where I felt the stars explode around me
A grass blade flashed with a gleam
as it slashed up a moonbeam
And I stared back breathelessly
As mountains of fruit tumbled out
I barely had the chance to shout
O strawberry avalanche, crash over me!'


Haha jag har nog den finaste frun i hela världem, japp!

Min lilla Mattis ♥ (Som jag inte träffat på tusen år //emo) Men snart så! ♥

Hm, sen vad har jag annars gjort idag? Typ. Solat. Blivit lite rosa. Hehu inte så fint. Blivit lite deprimerad på att verkligen alla verkar hitta någon och jag faller för samma skit(ar) hela tiden, vill bryta mig loss eeeeehe :( Aja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar