söndag 6 juni 2010

Ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har. Kom nu jag är kroniskt låg, bara mörkret hörs.

Jag skäms så mycket för igår, orkar inte. Är också så jävla trött och kan varken äta eller dricka för exakt allting påminner mig om alkoholen som jag har druckit de två närmsta kvällarna. Jag tycker inte ens om det, uäh vill spy. Igår var inte fint. Men jag trodde inte att folk skulle vara så jävla dömande mot mig för ett misstag som jag gjorde för ett halvår sen. Sen pratade jag med allt och alla, hade världens samtal med Emil, vilket var väll..Jag vet inte. Udda? Är ju så van med att han är glad hela tiden. Och folk gick undan med mig för att prata och fråga hur jag mådde, typ hela tiden. Instabil tjej? Absolut. Kunde inte ens cykla hem sen, trillade på en gång och bara låg där.

Just nu är jag verkligen, verkligen inte pepp på nånting alls. Vill inte vara med människor. Vill aldrig mer ha alkohol. Vill bara vara ensam. Ska bygga upp en mur runt om mig, så kommer inte saker som det här hända. Jag vill bara vara.


Och på håll såg jag ljusen dö i dimman
Precis när mörkret tändes upp igen

2 kommentarer:

  1. Men baby ,_, Det blir bättre, jag lovar! Och snart är det P&L och vi träffas igen och det kommer bli finast, mmkey? <3

    SvaraRadera
  2. jaa, så länge jag är med dig så blie finast helt klart. tack bönan <3

    SvaraRadera