tisdag 8 juni 2010

Pull my heart away


Alltså, den här låten. = ♥

Sen så har jag kommit fram till hur jag i princip vill se ut i sommar, ahah!








Något sånt liknande, dock såg det där lite lagom trist ut. Men oversize tröjor, mycket leopard och tight nertill. Ehe :D Sen borde jag nog chilla med att köpa så mycket färgglatt, ångrar mig alltid i slutändan och står med en garderob som ären explosion av färger.

Hm, imorgon har jag för mig att det är brännboll, eller något sånt i skolan. Haha jag hatar brännboll ;_; Alltid när jag ska kasta ställer sig alla närmre för jag antar att jag ser ut som en såndär som suger på sport. Vilket jag också är lol :@ Sen äre ba torsdag, sen lov! Äntligen slipper jag det här helvetet. Och då kommer jag nog sluta klaga så mycket och vara så deprimerad hela tiden, för ärligt talat... Ca 60 % av anledingarna till att jag är deppig är pga skolan, ehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar