tisdag 15 juni 2010

But your blood is alive


















Ehe, vet inte vad andra pysslar med då dom är uttråkade. Men det här är fo' sho min grejj. Lol.


Har inte gjort ett endaste skit idag. Mer än att läsa ut 'om jag kunde drömma'. Pinsamt att erkänna men jag vill läsa mer redan. :$$$ This is bad. Kommer säkert bli värsta twilightfangirl och jag vill inteeeee. Men jag vet hur jag är såatteh vafan... Sen har jag kommit fram till att platinablont hår är cpfint. Och att jag vill göra ett besök i Stockholm snart, för att köpa massssssa band t-shirts och vit hårtoning och sådär. (Monki <3)

5 kommentarer:

  1. fin bild girlie! och du är ok fast du skulle bli ett twillightfan. eller jag skulle i alla fall tycka om dig fortfarande.. JAG skulle.. dom andra.. ja.... heheihehoeho

    SvaraRadera
  2. tack tjejen :* hahah men det har ju inte hänt än! ...gillar inte ens filmerna men vem vet med mig! jag har liksom förmågan att bli fangirl till allt och alla ehuh :( <//3

    SvaraRadera
  3. asfina bilder du! och så länge du inte måste prata om Twilight varje gång du andas ska det nog gå ;>

    SvaraRadera
  4. du kan prata om twilight med mig om du får damp =D jag blev typ besatt först efter att jag läst böckerna HE HE :>

    SvaraRadera
  5. JÄÄ lilljossi! kan inte vi kolla på twilight och new moon någon kväll? =D alltså eh, filmkväll. du fattar. haha jag är tönt </3

    SvaraRadera