torsdag 24 juni 2010

Jag funderar...

...på om jag kanske skulle ta och färga i lite lila i håret med tanke på atteh...Jag har ljuslila hårfärg hemma, haha. Typ såhär:












Dock suger bilden lite, men den är ifrån musikvideon till Eh eh med Lady Gaga. Hon har också så i Lovegame, och jag tycker personligen att det är assnyggt! Sen äre synd att jag ser ut som en bebis när jag har raklugg. :(


Annars så vore lite rosa en tanke, typ såhär:
















Den här bilden är tagen för typ bara någon månad sen. Jag hatade det då av någon anledning men tycker att det ärligt talat inte såg så farligt ut nu när jag tänker efter.

Annars tänkte jag försöka sno lite turkos färg av min storasyster. Eller svart. Hmm... Ska klura vidare.

1 kommentar:

  1. som du har där på bilden var asfint! men kör lite på random annars, färgen håller ju inte så länge iaf haha <3

    SvaraRadera