söndag 13 juni 2010

♥ ♥

Omg ;_; Jag har börjat läsa twilight serien nu,ehe. (Bättre sent än aldrig antar jag...?) Jag är inget större fan av filmerna men böckerna är ju riktigt mysiga!

Men det var inte det jag ville komma fram till. Jo, den nya filmen eclipse släpps snart på bio. Och Bombay Bicycle Club har varit med och gjort en låt till soundtracket! Åh jag dog när jag såg det, mina älsklingar. (Det är ett utav mina absoluta favoritband)


Låten heter 'how can you swallow so much sleep'
Jag är kär i hans sångröst och åh. Jag hoppas att det här gör så att dem blir mer kända och har en spelning här i Sverige, haha. För det skulle verkligen göra mig lycklig.
























Fina.

2 kommentarer:

  1. fina kan diskuteras >: men gullig låt!

    och inte för att skryta men.... jag läste twillightböckerna långt innan dom blev omtalade. faktiskt! var ganska liten, kikade runt bland ungdomsböckerna på biblioteket och hittade första boken. tyckte det var ett så fint omslag så jag tog den; HAHA

    SvaraRadera
  2. men asfina ju keften jag slår nerej ):

    haha men jag har bara aldrig orkat läsa dom :x alltid varit utlånade också men nu jävlar! ...dock får jag ibland upp bilder på hur dom ser ut i filmerna och dör lite, menmenmen! :D

    SvaraRadera