måndag 14 juni 2010

Aren't we just terrified?
























Inte så OK bild kanske men whatever. Varit med Saga nu, fniss. Busigt som vanligt och jag tror att jag fick lite damp sådär i slutet och kunde verkligen inte sluta skratta haha!
Men, nu sitter jag och funderar på när fan gick alla och blev så jävla snygga? Alltså jag driver inte! Jag tror inte att jag känner en enda tjej som verkligen är ful. Alla verkar ha hittat sin grejj och ba yeaah...Så har jag fortfarande ingen aning om hur jag vill se ut och fortsätter bara att vara ful men det är ju helt okej ändå :)))))))) Nä fyfan. Jag kan trösta mig med att jag kanske nångång hittar en rik människa som tycker synd om mig och vill betala för lite plastikkirurgi :D :D :D

2 kommentarer:

  1. ah för du är ju inte bland världens sötaste? :@ jävla fucktard det är sjukt att du inte fattar hur fin du är

    SvaraRadera
  2. så är jag inte det :PPppPPp
    nejmen. jag tycker ärligt talat inte det, men så sjukt att alla andra är så fina! som du till exempel , liksom hej lite avis kanske. så ssshh :*

    SvaraRadera