onsdag 21 juli 2010

Tänkte skriva upp lite bra saker
- Jag har köpt kläder idag och jag älskar rea och fick typ fyra tröjor och en kjol för mindre än 500 kr. Fast kjolen var inte till mig för det var en födelsedagspresent. But still :D
- Jag är inte lika 'hjälp-jag-har-en-identitetskris' längre. Vilket är bra! För nu vet jag äntligen på ett ungefär hur jag vill se ut. Ehe! Det finns för många stilar ;(
- Jag ska förmodligen få ett par conversekopior från tunisien, ehe. Billigt och brååå!
- Min hud är inte lika cpäcklig som förut. Vilket kan bero på att jag typ lagt av med allt smink ehe vilket jag snart kommer börja med igen men orka bry sig.
- A place to bury strangers är typ världens mysigaste band så alla borde lyssna!
- Mitt öga har lagt av med att få mig att se helt retard ut.
- Den här fredagen blir kaaanske rätt så kul. Kanske. Uppdaterar sen på typ lördag om den blev det lawl.

AHAHAh det är allt bra jag kan komma på just nu ! :D sen skulle jag kunna göra en cplång lisa på allt dåligt men orka vara emo. :)























Tänkte avsluta med en lite somrig bild :)))))))))))))))))))) Haha blä
puss

2 kommentarer:

  1. har du bestämt dej för ngt gymnasium än?

    SvaraRadera
  2. hej vem är anonym? XD och njääää. återkommer med det.

    SvaraRadera