torsdag 8 juli 2010

And I'm still not sure
































Av ren impuls så klippte jag av mig min lugg. åh så hemskt! Varför verkar jag aldrig förstå att jag absolut inte passar i det? :s Så den blir väll uppsatt ett bra tag framöver. Tur att luggen växer snabbt!

Har också köpt lite olika mojjs idag: En plattång, mineralfoundation, sminkborste och eyeliner. Woop woop, så jag är nöjd ~ Jag funderar på att åka till Stockholm för typ en dag och inhandla lite nya kläder och gå runt och så btw. För Tunisien kommer antagligen inte funka nu, det är för snart osv.

Btw! Vi fick nya grannar för ett par månader sen och dom har en katt. Grejjen är den att katten verkar extremt förvirrad med vart den bor, så den passar på att springa in till oss så fort vi öppnar dörren, haha!
















Den är så jäkla söt, haha :* Den är tjock och typ extremt mjuk.

Ah intressant...fast ne. Men ändå! peace

1 kommentar: