lördag 17 juli 2010

Jag dör. Tror inte att jag ärligt talat har haft såhär tråkigt på länge ;( Har firat min mami idag och igår med massa onyttigt, typ tårta osv. Nam nam. Nu sitter jag här och möglar bort. Har haft så tråkigt att jag snart läst ut en hel bok. Den heter typ 'skuggorna i spegeln' eller något. Handlar om en töntig gothtjej som eh... Jag vet inte... Kan komma in i en vampyrvärld genom sin spegel, ablalala inte kul. Har också lust att sminka mig bara för att det är kul men sjukt onödigt. Eller typ sminka någon annan, vem som helst. Fast jag är ju ganska så sämst på det så whatever. Sen vill jag raka av mina ögonbryn bara för att jag vill testa måla dit nya men eeeeeeh. Jag ser ut som ett äckel när jag har ifyllda ögonbryn av någon anledning och jag ba nooo :c Sen vill jag ha håret lite silvrigt/grått eller a vissa delar och vart fan får jag alla dom här ideerna ifrån? Det är nog tristessen. Vädret hindrar mig också från att gå ut och det börjar btw inget på TV och finns absolut ingen social inne på msn och neeeeeeej jag dör.

Jag tröstar mig själv med massa choklad och Beirut. x: BLÄÄÄÄHÄÄ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar