lördag 3 juli 2010

P&L

Alltså, va? Så ledsen, idag är ju sista dagen på peace and love ;_; Känner att ikväll måste bli extra jävla värt - Hur har jag dock inte den blekaste aning! Jag har nu sett: Mika, Julian Casablancas, Adrian Lux, NOFX, Vitalic, Den svenske björnstammen, Kent, Familjen, Miike Snow, The kooks, Vampire Weekend, Billy Talent osv. :3 Dock var jag inte där under hela tiden på ALLA spelningar. Det blev fan världens moshpit under Familjen D: Hur jävla otippat är det liksom!? Älskade att se Vitalic, stod och dansade en hel timme i sträck. Sen började jag gråta då Kent spelade men sssh jag är bäst. Julian casablancas är fortfarande världens jävla sexy bitch och ikväll blir det Johnossi och Mew. Rawr!

Igår var det en random skotte som började prata med oss :s Minns inte riktigt vad han sa till mig men det var något i liknande stil med:
-' Hey, why are giving me those looks? You don't look happy, why aren't you happy?'
- I'm happy...?
- Show me a smile then!
- ...* Ler mot honom*
- There you goooo! :) Having a good festival?

Sen lite senare kommer han igen och bara:
- Hey why are you looking so depressed? You're bringing everybody down!
- Noo... *Jag ler asstort mot honom*
- :D :D :D :D


What the hell... Aja, nu ska jag börja fixa iordning mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar