torsdag 15 juli 2010

Mc Solaar - La Belle et le bad boy
Hej jag älskar den låten, haha. Och blir lite ledsen av någon anledning, fast den är på franska och jag förstår inte ett enda ord. Men med alla översättningar och diskussioner som jag läst handlar den om någon typ 'bad boy' och han träffar en tjej i skolan och i slutet dör hon av någon...I ett gäng? Och han gråter, tror jag. Ehe! Sen är den med i de sista avsnittet ( eller kanske det näst sista) av Sex and the city, och jag kollade på det igår och som vanligt blev jag världens tönt och lite gråtfärdig där också. Eheeee. Jag har också blivit lite kär i franska nu också, efter Stromae med sin alors on danse.

Sen tycker jag att någon kan köpa ett par kängor till mig, och en hel hög utav svarta kläder för det passar in på min sinnesstämning just nu. Sen är jag i en... Eh... Identitetskris? Vet ingenting men det är väll ganska härligt... Fast nä. Det är tur att jag kan sova bort mina tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar