måndag 12 juli 2010

Blah blah blah

Alltså askul att imorse kunde jag inte få vattnet i duschen varmt av någon anledning så jag fick ta en kalldusch. Lovely ♥ ...Fast nä. Jag ska iväg och köpa hårfärg idag, plus att jag kanske ska träffa Ronja-sötnosen en liten snabbis! Awesome? Aharu. Dock är det så hdksdjösdjös varmt att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till! Och dagen till ära är jag såklart helt klädd i svart. ;( Vill få håret en kallare nyans förresten, lite askblondt typ. Bort med dom gula pigmenten. Lovar att det kommer bli grått. :):):)


















Btw! Jag har sett eclipse nu. :D Om man bortser från allt det pinsamma kärlekstjaffset och det överdramatiska så var den faktiskt braaaa... Eller Ok jag satt mest och dregglade för att alla är ju så snygga i den... Men men...

Bilden är fin förresten. :*

3 kommentarer:

  1. HAAHHAHAHAHAHAHAH ASSO JAG DÖÖÖÖÖR!!! BILDEN <33333

    SvaraRadera
  2. Och för att svara på din fråga, det är för att lamor är AWESOME! Alla gillar lamor liksom haha. Och de kan levla, hur coolt är inte det liksom!

    Har du en dA account? :O

    SvaraRadera
  3. 1. Hahaha visst ären? ;D
    2. ÅHÅ! lamor är så fula att dom blir söta :D och jeeeees det har jag! men det är pinsamt :$

    SvaraRadera